Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amatørband i Bergen, anyone ?


Coolai

Anbefalte innlegg

(Denne har vært posta før, men no e eg flytta til Bergen så....)

Noen som kunne tenke seg å spille i et "lavterskel" garage band type ting i Bergen ?

Jeg er en fyr på 34 som spiller gitar, og som har lyst å spille sammen med andre bare for gøy. Kunne godt tenkt meg å spille både insturmental musikk som Shadows og surf, liker også blues, rockabilly osv...egne ting er også velkommen...

Musikk som jeg hører på er alt fra Vidar Busk, The Paladins, Brian Setzer, Stray Cats, Dick Dale, litt jazz, rockabilly, gitarbasert instrumentalmusikk fra 50 og 60 tallet, herunder shadows band & diverse kjente og ukjente surf band, ALT som swinger...

Vil med dette bare ta "tempen" og se om det er andre som deler samme interessse..... Har null erfaring fra band, og blir mest til at jeg roter rundt sjøl. Syns samspill er viktig og henger meg ikke opp i om jeg komper eller spiller lead...

Min filosofi er at man ikke trenger være så fantastisk dyktig å spille bare man har det gøy ! Det enkle er ofte det beste ! Ingen hindring om du er 18 eller 60....

Noen som har samme interesser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den e frisk ! Multimann altså ...Kanskje du synger også ?

Treffes en dag og se ka som skjer ? Vet du om noe lokaler eller steder som er til låns ? Ser ut som om detta går i retning av et bluesprosjekt ? Noen flere som vil henge seg på ?

Endret av Coolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette er akkurat det jeg er på leting etter, dvs noen å jamme med og ha det gøy med å spille sammen med andre.

Jeg har ingen band erfaring og ikke spilt med andre, er 37 år og spilt gitar i 4-5 år, flink er jeg ikke.

Men var ikke helt inne på denne musikken her, er mer rock, metal og litt blues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.