Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tapping Instrumentallåt


Ricky

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn så har det hendt rett som det er at jeg har puslet litt med tapping når jeg sitter og kjeder meg med gitaren.

Har til dags dato aldri brukt det i bandsammenheng da jeg rett og slett ikke har syntes det har passet inn noe sted. Bestemte meg for å lage en intrumentalt låt der jeg får en gangs skyld får brukt det.

Har aldri vært av typen som sitter åtte timer om dagen og terper teknikker, så jeg er klar over at det finnes en dullion youtubegitarister der ute som kan dette mye bedre enn meg. Uansett så ble jeg ganske fornøyd med selve låta.

http://www.soundclick.com/player/single_player.cfm?songid=10218617&q=hi&newref=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! :D Mange gode linjer, jeg liker at det er melodisk. Mulig melodigitaren ligger litt lavt i mixen noen steder, vanskelig å høre alt som skjer. Tror du har hørt på en god de tidlig 90-talls gitarmusikk. ;)

hehe, hvis jeg forteller at jeg er 35 år, og begynte å spille gitar da jeg var 14, så kan du jo regne det ut selv. :)

Endret av Ricky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så har det hendt rett som det er at jeg har puslet litt med tapping når jeg sitter og kjeder meg med gitaren.

Har til dags dato aldri brukt det i bandsammenheng da jeg rett og slett ikke har syntes det har passet inn noe sted. Bestemte meg for å lage en intrumentalt låt der jeg får en gangs skyld får brukt det.

Har aldri vært av typen som sitter åtte timer om dagen og terper teknikker, så jeg er klar over at det finnes en dullion youtubegitarister der ute som kan dette mye bedre enn meg. Uansett så ble jeg ganske fornøyd med selve låta.

http://www.soundclick.com/player/single_player.cfm?songid=10218617&q=hi&newref=1

Dette var meget smakfullt :D Det er jævlig vanskelig å holde god flyt i sånne (kontrollerte) tappe-sekvenser, men dette var jo reint som f... :D

Spilt inn komp selv også?

Sleng ut mer! Dette var gøy å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.