Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plastic Paddies - Irsk folkemusikk på sitt beste!


Duckling

Anbefalte innlegg

Plastic Paddies spiller irsk/keltisk musikk, mye av typen drikkeviser og gamle kjente folkesanger, med godt tempo og driv. Med litt øl i glasset og bra folk blir det alltid god stemning når vi spiller, så jeg håper noen tar turen for å se hva vi driver med om det skulle passe seg slik.

6. februar - The Shamrock, Oslo. Kl 21, ID:21, fri entré

7. februar - Re Middelalderdager, Re i Vestfold. Kl. 21:30, ID:20, CC:200,- (billetter kjøpes gjennom Re Kommune)

St. Patrick's Day 2015:

13. mars - The Shamrock, Oslo. Kl. 21, ID:21, Fri entré

14. mars - TBA (ligger an til noe i Horten)

20. mars - TBA (ligger an til noe i Horten/Tønsberg/Midt mellom)

21. mars - TBA (aner ikke hva eller hvor, men det skal faenmeg bli konsert!)

I tillegg jobber vi med steder både i Vestfold og rundt omkring, og uten å røpe for mye så er det spennende ting på gang til sommeren for dere som bor lengre nord! Mer info kommer når vi har noe håndfast!

Om noen har tips til steder vi bør spille, så fortell meg hvor så får vi se hva som skjer. Vi er åpne for spillejobber de fleste steder, men med base litt sør for Oslo så er kanskje ikke Harstad og Alta de mest gunstige stedene.

For å høre hva vi driver med, sjekk ut Plastic Paddies på Facebook. Trenger ikke like for å høre, men hyggelig om man liker om man liker. Trenger ikke facebook for å høre engang faktisk! Vi finnes også på YouTube!


291601_10150980467739659_564273578_o.jpg

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Yes! Da er konsertvåren i gang. Saxon King venter nå til helga, og vi gleder oss stort til å komme oss ut og spille blandt folk igjen etter en lang vinter i øvingslokalet. Konserten på Studentuka i Vestfold er dessverre utgått for vår del, men en ny veldedighetsfestival dukker nok opp. Vi vil i tillegg prøve å plukke med oss trommesett og vrenggitarer og kjøre en litt røffere konsert, alá Flogging Molly / Dropkick Murphys på en eller annen utescene når sommeren nærmer seg. Dette er imidlertid kun i ønskefasen, men vi satser på å få gjennomført, og da vil det bli totalt awesome!

En konsert på Studenthuset i Vestfold regner vi også med kommer i løpet av våren, og her er det alltid hæla i taket, tenna i tapeten og kjempestemning, så når den blir offentliggjørt anbefaler jeg alle over 20 i relativ nærhet til Horten å holde av datoen ;)

Yes. Håper som sagt å se noen fra forumet i løpet av våren.

162069_147633151957111_5524409_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er det under to uker igjen til påske, og vi går på scenen på Saxon King i Horten igjen. Langfredag og påskeaften fra 23-02. Finnes det noen bedre måte å feire påske enn med god stemning, god, irsk drikkemusikk og guinness på kran i en av Norges mest engelske puber?

saxonpaske2-1024.jpg

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett :) Ja, det er godlåt! Om vi spiller andre IRA-smash hits vet jeg ikke, da jeg ikke registrerer sammenhengen i teksten i noen særlig grad, men The Foggy Dew kan kanskje være relatert? De fleste låtene vi spiller handler stort sett om båter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Siden Fatal Impact og Farmhouse Killings bumper sin konserttråd så bumper jeg min, og minner om at en forumkonserthelg uten like er mulig nå. Mens de spiller 11.juni står altså vi på scenen på The Dubliner 10. og 11., og synes det hadde vært kjempeknas om det kom mye folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Høsten er over oss, så da passer det jo ypperlig å varme strupen med godt øl og allsang til god musikk. Noen spillejobber bekreftet i høst, hyggelig om noen tar turen :)

Må vel få dratt meg på minst en av disse!

Du har vel enda til gode å få dratt deg på noen av konsertene våre, så med mindre du av en eller annen grunn er veldig opptatt føler jeg ikke du har noen unnskyldning for å ikke dukke opp i Sandefjord neste helg! :)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.