Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

noen som har erfaring med denne gitaren? (bestilt nå)


oystein1988

Anbefalte innlegg

Lyst på en 335 med block inlays og bigsby, men det vakke lett å finne. Og 355 blir for dyrt for en student, så kom over denne:

http://www.espguitars.co.jp/edwards/sa/E-SA-138LTC.html

Kan ettermontere bigsby anyways ;)

Noen som har vært bori, prøvd eller hørt no om den?

8000,- med koffert (uten mva.)

Mvh

Øystein

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tror jeg kommer til å bestille den, man lever bare en gang, eh? ;)

Dessuten så betaler statens lånekasse for denne, da jeg var så flink å besto tre eksamner til jul, og fikk 11k omgjort til stipend ;)

Da kunne du jo kjøpt en brukt Gibson :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne du jo kjøpt en brukt Gibson :P

fant ikke en til mindre enn 17-18k brukt, på ebay som ikke sender til annet enn statene, jeg har rundt 8-10k maks :P

Dessuten (kommer til å bli skutt nå, men har jo lov til å ha egne meninger) syntes jeg gibson har blitt skikkelig ræv nå, Var å testa alle semi-hollow gibsonene her i byen, alle var mer eller mindre crap, og låt/sang ikke like bra akustisk som min Les Paul engang! Til og med dårlig finish på noen av dem, fret edge bindingen var blandt annet helt herpa på de øverste fretsa osv... -.-

Og en fra 60-70 tallet kan jeg jo bare drømme om :P

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på en 335 med block inlays og bigsby, men det vakke lett å finne. Og 355 blir for dyrt for en student, så kom over denne:

http://www.espguitars.co.jp/edwards/sa/E-SA-138LTC.html

Kan ettermontere bigsby anyways ;)

Noen som har vært bori, prøvd eller hørt no om den?

8000,- med koffert (uten mva.)

Mvh

Øystein

Jævlig bra gitar! Skal du ha noe i nærheten fra Gibson må du selge huset, bilen, båten og hytta på fjellet. "High end" Edwards har utrolig bra specs. Topp kvalitet hele veien!

Du får kjøpt disse modellene fra ebay global samt en del forhandlere i Japan (bl.a. Ishibashi). Husk og legg til godt og vel kr. 1000,- i frakt (mer med kasse tenker jeg) og 25% mva når gitaren kommer til Norge. Det vil si at en gitar til kr. 8000,- vil koste rundt kr. 11250,- Noen forhandlere skriver en lavere pris på pakken for å spare deg mva om du vil det, men da er gitaren forsikret for kun det beløpet som står på pakken. Skjer det noe underveis da, så er det.....surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.