Web Analytics
Jump to content

Inferno 2011

død
 Share

Recommended Posts

Er særdeles positivt overrasket over lineupen i år, overraskende lite black metal, og overraskende mye death metal :D Soilent Green, Malevolent Creation, Atheist, Meshuggah, Napalm Death, Harm og No Dawn er de bandene jeg gleder meg mest til å se.

I tillegg er det selvfølgelig verdt å nevne at bandet mitt, The Farmhouse KIllings, også skal spille på klubbdagen, onsdag 20. april :D

Jeg synes det er skuffende at det er så lite svartmetall når det er Inferno det er snakk om!

Du er født for seint vett, for ti år siden var alt annerledes :P

Jeg er har ikke vært på Inferno på en del år, og er generelt litt lei konserter, så det skal noe ekstra for å dra meg ut nå.

Men Meshuggah, olalala :D

Grattis med gig Snorre!

Det eneste bandet jeg virkelig ville se, kræsjer med en spillejobb. Jævla typisk. Mulig jeg tar duren når Snorris spiller da :D

Jeg synes det er skuffende at det er så lite svartmetall når det er Inferno det er snakk om!

Det skal jo liksom være svartmetallfestivalen over alle svartmetallfestivaler.

Stikk motsatt for min del, jeg syns det er kjedelig at den eneste store metallfestivalen i Norge er så ekstremt (pun intended) spisset mot ekstremmetall :P

Mulig jeg dukker opp!

Har tenkt meg på Earth på Blå dagem før, så godt mulig jeg kjøper meg pass til onsdagen.

Mye kult som spilte da. ALTAAR, Resonaut, March of Echoes, Obliteration.

Får bare håper jeg får fri fra jobben.

• 2 months later...

Stikk motsatt for min del, jeg syns det er kjedelig at den eneste store metallfestivalen i Norge er så ekstremt (pun intended) spisset mot ekstremmetall :P

Hole In The Sky?

Dere får ta med dere en kopi av Norsk Urskog som deles ut der, hvor jeg skal ha med en sang ;)

Edited by turboasmund