Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Jazzmaster vs Jaguar


johs

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med min Jazzmaster Classic Player.

neckpocketen er også forbedret.

det samme gjelder for jaguaren, alt står på fender sine sider.

fra Jaguar Classic Player HH infosiden:

Unique Features:2 Enforcer™ Humbucking Pickups, Adjusto-Matic™ Bridge, Medium Jumbo Frets, New Neck Pocket Cut Provides Better Pitch, 9.5" Radius, Trem Plate Moved Closer to Bridge to Increase Break Angle and Sustain, Screw-In Tremolo Arm, Black Plastic Knobs and Switches, Humbucker/Single-Coil Blend Controls, Black Plastic Knobs and Switches

LINKER:

Classic Player Jaguar® Special HH

Classic Player Jazzmaster® Special

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre er uvisst, men de har mer mojo ihvertfall. Bedre enn japan-gitarene, men american reissuene tipper jeg kan hamle opp med de, for ikke snakke om CS. Vintage JM og Jaguar fra 60-tallet er ikke samleobjekt i samme skala som strat og tele fra samme periode, så det er mulig å få tak i bra saker til en relativt lav pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre er uvisst, men de har mer mojo ihvertfall. Bedre enn japan-gitarene, men american reissuene tipper jeg kan hamle opp med de, for ikke snakke om CS. Vintage JM og Jaguar fra 60-tallet er ikke samleobjekt i samme skala som strat og tele fra samme periode, så det er mulig å få tak i bra saker til en relativt lav pris.

er det jeg har tenkt til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte en del konserter med en 1965 modell Jaguar på tidlig 90-tall, den var "stock" og hadde mojo så det holdt, men jeg husker strengene hadde det med å hoppe av stolene når man spilte hardt. Hadde samtidig en ny japansk Jazzmaster men denne hadde jeg inntrykk av av at denne ikke hadde problemet i samme grad.

Har ingen av de i dag dessverre, dette var før jeg fant ut at man ALDRI skal selge, bare kjøpe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.