Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarstrenger D Addario El. gitar 010.


Raymond

Anbefalte innlegg

Bruker disse selv i 10-52 og er veldig fornøyd! De koster derimot ikke mer enn 39 kroner normalt på nettet så å kjøpe de dyrere enn dette er ikke noe vits hvis du ikke må ha med en gang.. (Stikker.no sender ofte så du har i postkassa di i løpet av 2-3 dager etter min erfaring)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Ser at Gitarhuset.no kjører rabatt på disse strengene og lurte derfor på om det er noe å ha på?

Skal evt. feste de på en Epiphone SG G-400 som er kjøpt ny i høst en gang :P

Takk for svar ! (:

Er helt greie strenger det, brukt de i rundt 6-7 år, men har nå hoppet over til GHS strenger siden jeg synes de gir en mye fyldigere lyd. Bruker da 012 sett på telecasteren og 010.5 på SG'n.

010.5 Settet anbefales på det varmeste, føles omtrent som vanlig 010 sett, men gitaren min holdt mye bedre på stemmingen, samt de gir en litt bedre tone en vanlig 10 sett, etter mitt øre ivertfall.

Vil også si at deler generelt er mye billigere fra USA via ebay, er omtrent 50% på det meste.

Eks:

http://cgi.ebay.com/12-Sets-GHS-Boomers-10-5-48-Electric-Strings-GB10-1-2-/370471101020?pt=Guitar_Accessories&hash=item5641cc625c#ht_2546wt_1139

12 pakker for litt under 400nok, og det inkludert frakten, koster vel over 800 i Norge vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble nok noen nye Ernie Ball Super SLinky 009-42 strenger =D

Brae strenger sålangt , eneste stresset var at det er en drittjobb å få på min gitar :( (Epiphone SG g-400) :S

satt i nesten en time å dilla med de der for å få det sånn tålig ordentlig. Føler meg litt n00b på å bytte strenger enda da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.