Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strat svitsj med serie?


Anbefalte innlegg

Du kan ikke gjøre dette med en konvensjonell 5-veis bryter nei. Men du kan bytte bryteren til en type med flere poler, og da lar det seg gjøre. Hvorfor du eventuelt vil bytte bort parallell koblingen av pickupene mot seriekobling er for meg et mysterium, men hvis dette er noe du ønsker å gjøre, lar det seg altså gjøre.

edit:

så ikke det du nevnte med push/pull brytere - da kan du få både i pose og sekk. Jeg kan lage et skjema når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gjøre dette med en konvensjonell 5-veis bryter nei. Men du kan bytte bryteren til en type med flere poler, og da lar det seg gjøre. Hvorfor du eventuelt vil bytte bort parallell koblingen av pickupene mot seriekobling er for meg et mysterium, men hvis dette er noe du ønsker å gjøre, lar det seg altså gjøre.

edit:

så ikke det du nevnte med push/pull brytere - da kan du få både i pose og sekk. Jeg kan lage et skjema når jeg får tid.

I luvz u so much!wub.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

HEi igjen!

Graver litt opp igjen i denne på leting etter et skjema? :blush:

Blir ikke så altfor lenge før jeg setter igang så hadde jo vært en fordel å snart fått det..

Tenker å bruke en ekstra bryter, er ikke såå fan av disse push/pull pots'a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.