Web Analytics
Jump to content

Strat svitsj med serie?

Recommended Posts

Du kan ikke gjøre dette med en konvensjonell 5-veis bryter nei. Men du kan bytte bryteren til en type med flere poler, og da lar det seg gjøre. Hvorfor du eventuelt vil bytte bort parallell koblingen av pickupene mot seriekobling er for meg et mysterium, men hvis dette er noe du ønsker å gjøre, lar det seg altså gjøre.

edit:

så ikke det du nevnte med push/pull brytere - da kan du få både i pose og sekk. Jeg kan lage et skjema når jeg får tid.

enkleste måte å gjøre dette på blir vel å koble inn et push/pull-potmeter som kobler inn neck-pickupen. da har du vanlig strat-oppsett + at du kan koble inn neck-pickup i tillegg.

Men det blir ikke noen seriekobling av det da.

Du kan ikke gjøre dette med en konvensjonell 5-veis bryter nei. Men du kan bytte bryteren til en type med flere poler, og da lar det seg gjøre. Hvorfor du eventuelt vil bytte bort parallell koblingen av pickupene mot seriekobling er for meg et mysterium, men hvis dette er noe du ønsker å gjøre, lar det seg altså gjøre.

edit:

så ikke det du nevnte med push/pull brytere - da kan du få både i pose og sekk. Jeg kan lage et skjema når jeg får tid.

I luvz u so much!wub.gif

• 1 month later...

HEi igjen!

Graver litt opp igjen i denne på leting etter et skjema? :blush:

Blir ikke så altfor lenge før jeg setter igang så hadde jo vært en fordel å snart fått det..

Tenker å bruke en ekstra bryter, er ikke såå fan av disse push/pull pots'a.