Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom Shop gitarer på 4 sound


johs

Anbefalte innlegg

var på 4 sound imerslund idag og der må jeg si at det var mange godbiter. Også nesten halv pris på alle fenderne både telecaster og stratocaster. Noe som også var drittøft var at de hadde replicaen til evh frankenstein og den var visst satt ned fra 250 000 til 125 000. Så nå er det bare løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv pris på nesten alle Fendere? Det kan vel ikke stemme? Ser de har en kampanje med 5-15% rabatt nå men..

jo, men det er bare på vanlige som vintage, am standard og mexico varianter, mange custom shop modeller er satt ned masse. Så for eksempel en fiesta red custom shop strat closet classic satt ned fra 41 000 til 22 000, ikke alt er satt ned så mye men det er dritbra priser. Varer til fredag før de drar til trondheim eller no. Og For deg Hylo så jeg mange telecastere imellom 14 og 25 000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det, det er tydeligvis Fender-dager på 4sound.

Ikke bare Fender....idag var det på lagersalg på alle lagervarer hos 4sound i Sandnes.

Helt utrolige priser...det var vel egentlig bare å foreslå hva du ville betale, så var det greit. Jeg fikk med meg en Rocktron Black cat moan og hele Hardwire-serien til Digitech med demobrett og strøm for 2500,-

Jeg så bla. en Marshall Randy Rhoads 1959RR Signature til kr9990, men jeg er sikker på den kunne gått for mindre. Massevis av flott Cornford-utstyr til halv pris.

Charvel SanDimas 2H Strat/Tele kr.4000,-

Jackson Adrian Smith Strat 7000,-

Laney BassAmp kr.500

Det er sikkert ikke for sent å ringe....salget stenger kl22:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.