Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP-LTD MH-1000


99Larsen99

Anbefalte innlegg

Har alldri hatt så mykje penger til å kjøpe gitar, å valget har alldri vore vanskligere :rolleyes:

Står mellom:

ESP LTD MH-1000 (mørkeblå) til 9000,- Ny i butikk

ESP LTD MH-1000 (svart) til 9000,- Privat, skal vist vere ubrukt.

ESP LTD MH-1000 (2006 versjon) til 8000,- Frå ein kompis.

Eller spare pengene til ein ESP horizon, men veit ikkje om den er verdt alle dei ekstra pengene.

Noken som har tips? ^_^

Såg foresten ein youtube video av ein ESP LTD mh-1000. Han kjøppte sin mh-1000 for 949 us dollar. Altså 5500 kr. Er det virkelig så mykje billigere i amerika? :rolleyes:

Igjen: 2006 modellen skal ha ORGINAL Fr, og du bør kunne prute en tusing eller to......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som eg har bestemmt meg for ein ESP LTD MH-1000 (nye). Eineste eg stusser på no er FR systemet. Har hørt fleire som synest dette er noke drit å er dritt lei av det. Noken som har erfaring med det? Eg sjølv bruker det sjeldent, men kunne godt tenkt meg å hatt det. Skal kjøre ein tur å få prøvd ein slik gitar i morgen, så får eg sjå om det blir den nye med FR eller den gammle uten FR. Men kunne godt tenkt meg å hørt kva folk har å sei om FR, positive og negative ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.