Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Handel på Sound1.no


antos

Anbefalte innlegg

Sikker på at det ikke var posten som sendte feil? Sitter å venter på en leveranse som posten har rota veldig med..

Nei, det var Sound1 som sendte feil. Fikk "hentelapp" på mobilen og da sto det at den hadde ankommet et postkontor som ikke var mitt lokale, men heldigvis i samme by. Først trodde jeg jo at det var posten som hadde rotet det til, men da jeg hentet ut pakka så var det ikke min adresse som var oppgitt utenpå pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har god service om du bestiller via nett/ telefon... Kundeservicen on sight er verdig all kritikk, hovedsaklig fordi alle kundebehandlere sitter på telefon med andre kunder og dermet blir en 16 år gammel pianotørker ansvarlig for å besvare spørsmål han på ingen måte har svar på! Aaaasrgh! Derimot, har du tid å vente 45-50 minutter får du all den hjelpen du kan ønske da kompetansen på Marios er høy. Set-up-fyren er helt rå, en gammel sliter med sansen for high-end-gitarer og mindre merker av høy kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bra service hos Sound1, og jeg er innom Georgi rett som det er.

Problemet er at hvis jeg skal handle med tastetrykk så er Tysker'n mye billigere,

og varene kommer i posten på akkurat samme måte. Retur og service er også bra.

Synd for norsk netthandel, men det er den brutale virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sikkert bra service hos Sound1, og jeg er innom Georgi rett som det er.

Problemet er at hvis jeg skal handle med tastetrykk så er Tysker'n mye billigere,

og varene kommer i posten på akkurat samme måte. Retur og service er også bra.

Synd for norsk netthandel, men det er den brutale virkeligheten.

Hvilken tysker refererer du til her? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.