Web Analytics
Jump to content

behringer

Espenaa

Recommended Posts

Nå har jeg aldri prøvet den forsterkeren. MEN jeg trur jeg ville styrt unna behringer når det gjelder gitarutstyr. Behringer lager masse bra og billige studioutstyr, mixere, preamper osv. Som er veldig mye utstyr for penga. Men spørs om det blir noe særlig ut av det på gitarfronten.

Og hvis du er på stramt budsjett ville jeg kanskje sett på noen mindre løsninger enn topp+4x12" kabinett, og heller prøvet å fått noe med bedre lyd.

Men..har som sagt ikke prøvd ampen.

Har ikke prøvd Behringer, men synes du skal sjekke ut ENGL, jeg har plutselig fått VELDIG sansen for ENGL i det siste! :D Ellers så finner man jo alltids brukt eller ny Marshall, men har hørt at MG er et dårlig valg.. Sjekk ut litt! Kan sikkert lete litt på forumet også! :wink:

Hans

Behringer gir deg veldig mye for prisen!

Dersom du vil opp i kvalitet går størrelse og effekt ned. Kanskje uten at det faktisk vil gi deg en noe dårligere "spilleopplevelse".. Men jeg tror ikke at du i den prisklassen vil ha fryktelig mye å tape av lydkvalitet på å kjøpe en stor Behringer framfor en liten Line 6 eller noe!! I What Guitar får Behringers greier mye skryt for lydkvalitet så jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg for at du bare får masse effekt som låter helt på trynet...