Har et sett med hvite Yamaha HS7. Disse har stått ubrukt i 4 år.
Jeg har en tendens til å bruke rørforsterker til gitar, og evt headsett til modellering. Har fortsatt lyst å eie et par monitorer, men vurdere noe som er mindre og gjerne rimeligere.
HS7 har god lyd, men de er store, tunge og tar for mye plass for mitt bruk. Kunne tenkt meg noe som kan stå på siden av pulten.
Vurdere å selge de for 3800 kr ca, og kjøpe noe rimeligere. Har vurdert Presonus Eris E4.5 eller noen brukte Adam Audio T5V i svart (har en svart kontorpult og mye svarte detaljer).
Er ikke i tvil om kvaliteten på disse, virker som man får mye for pengene. Spesielt Eris 4.5 ligger på 1200kr helt ny idag for et par. Største bekymring jeg har er om high gain modellering vil låte for boksete og om Eris 4.5 blir for "små" til gitarbruk.
Noen erfaringer å dele her?
Samme her! Ikke like inspirerende å kommentere/poste på facebook.
Moromt at jeg stadig vekk havner her, uansett hva jeg googler av gitarrelaterte saker - så tar søkemotoren meg til GN.
Laaangt navn, men fet gitar. Ble veldig gira på fargekomboen av å se John Powers i Sumerlands og Eternal Champion ha en maken. Har rukket å spille den live tre ganger siden jeg kjøpte den 17. oktober, og den er nydelig å spille fort på.
Recommended Posts