Jonathan 3 Skrevet Januar 20, 2011 Rock'n Roll fjøl fra '68 (fikk forsvådt med de orginale stemmeskruene, men må teste litt...) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Yngtchie Blacksteen 14 Skrevet Januar 20, 2011 Rock'n Roll fjøl fra '68 (fikk forsvådt med de orginale stemmeskruene, men må teste litt...) Fin gitar, Jowna, er nesten som å gå tilbake til starten med J&D-gitaren, bare i voksen utgave. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarzan 53 Skrevet Januar 20, 2011 eey! angus?! gratulerer med ny git. flere bilder?gtrzm Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jonathan 3 Skrevet Januar 20, 2011 Ja, Angus Young sin SG var også en '68 model, så dette er rimelig nært Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+GunnarpåMo 1 467 Skrevet Januar 20, 2011 Den så lekker ut. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
davidsen 262 Skrevet Januar 20, 2011 Fantastisk planke! Men den vibbarmen må vekk. Eller? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jonathan 3 Skrevet Januar 20, 2011 Neh, såvidt jeg vet kom de stock med en slik vibrola, så den får stå Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
davidsen 262 Skrevet Januar 20, 2011 Mr. Young har da aldri hatt no vibarmræl på sine økser, men det er kanskje ikke Angusøksa du først og fremst skal etterligne? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Yngtchie Blacksteen 14 Skrevet Januar 20, 2011 Tror ikke Jonathan er den største AC/DC-gutten i bøgda. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarzan 53 Skrevet Januar 20, 2011 Mr. Young har da aldri hatt no vibarmræl på sine økser, men det er kanskje ikke Angusøksa du først og fremst skal etterligne? Uploaded with ImageShack.us armen er dog borte på dette bildet, men maskineriet er der. gtrzmn Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
davidsen 262 Skrevet Januar 20, 2011 exactly my point! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Duckling 767 Skrevet Januar 20, 2011 Grom øks, selv om jeg aldri har blitt helt komfortabel med å se vinglepinner på Gisbongitarer Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
M55ikael 2 Skrevet Januar 20, 2011 (endret) Ser det er en skikkelig narrow nut, takler fingrene det? Jeg synes personlig det pleier å gå greit.Hvordan er fretsene sammenlignet med dagens Gibson? Er de mer avrundet eller tynnere? Endret Januar 21, 2011 av M55ikael Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Jonathan 3 Skrevet Januar 21, 2011 Ser det er en skikkelig narrow nut, takler fingrene det? Jeg synes personlig det pleier å gå greit. Hvordan er fretsene sammenlignet med dagens Gibson? Er de mer avrundet eller tynnere? Vi får se, da gitaren enda ikke har kommet fram Vil tro at bånda er litt lavere enn dages Gibson, sånn fra erfaring av å ha prøvd annet vintage gibson... Eneste jeg vet HELT sikkert er at disse sen 60-talls SG'ne kom med tykkere hals. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider