Gå til innhold
Hjalmar Sæterstøl

wah-wah-pedal

Anbefalte innlegg

Gjest

For ca 1k får du boss sin wah som er et kjempekjempebra multiverktøy! Ibanez sin har jeg ikke prøvd, men kan jo kanskje være verdt et forsøk.. Tror den heter weeping demon eller noe.

Stort under en tusing kommer du ikke... Jeg vil allikevel anbefale å gå for en Dunlpo Crybaby eller en Vox wah.. De er ikke så mye dyrere og da får du the real deal..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, enig i CryBaby'en, er på utkikk etter en selv akkurat nå, (angrer litt Hagebakken :D)

Anyway, har testa den Boss-greia, og jeg syntes absolutt ikke noe om den, men det er jo bare en måte å finne ut om du liker den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har den boss-pedalen. men jeg liker ikke lyden på den, så jeg tenker på å kjøpe meg en crybaby...

så hvis du vil kjøpe en v-wah så kan du muligens få den brukt fra moi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gnome, du kan få kjøpe den igjen om du vil, jeg bruker den ikke lenger, vet ikke hvorfor, den er jo knall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som har testet disse wah pedalene med "flere pedaler i i 1" løsning? er det bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest DackA

crybabyen suger om man kjøper den billige versjonen, må slå den av og på for hver gang, suger sykt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke hvor billig du vil ha den, men jeg kjøpte min Jim Dunlop Cry Baby for 900kr brukt, den har vært knall! :P

Elsker lyden i min crybaby :mrgreen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GCB-95 er en slager. Når jeg får den kommer jeg nor til å bruke den en del, men jeg kommer til å modde den til jeg ser mannen med ljåen.

Skal iallefall true bypass modde den og se om jeg finner en måte å få den til å veksle mellom wah og volum og ikke bare wah og ikke wah.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest DackA

Tenker jeg skal ha meg en VOX wahwah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.