Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Alfi27

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet ikke jeg.. ferdig aget hardware på en helt ny gitar?

La gitaren bli naturlig slitt og ikke tenk så mye på hvor blank den er. Men jeg er heller ikke noe fan av stemmeskruer med "vrider" av metall på LP

Jeg har forøvrig en LP som begynner å nærme seg 30 år, hardwaren har en langt mer naturlig patina sammenlignet med de bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg.. ferdig aget hardware på en helt ny gitar?

La gitaren bli naturlig slitt og ikke tenk så mye på hvor blank den er. Men jeg er heller ikke noe fan av stemmeskruer med "vrider" av metall på LP

Jeg har forøvrig en LP som begynner å nærme seg 30 år, hardwaren har en langt mer naturlig patina sammenlignet med de bildene.

ja, nå tenkte jeg ikke på at kroppen er selvfølgelig helt plettfri :rolleyes:

Les Paulen min ser ut som den er fra '59ish, som det var meningen å gjøre med den ferdige relicjobben fra fabrikken, derfor måtte jeg ta resten av hardwaren i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig øks, gratulerer, jeg husker godt hvordan det var å få i hus noe sånt. Når det gjelder naturlig slitt krom så har jeg ikke noen stor tro på det. Feks. mener jeg å ha sett slitte krom-pickup covers som... vel, de ser ikke ut som nickel-covers for å si det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D

er sykt fornøyd. men den var ikke særlig bra satt opp (strengeklirr og noe buet hals), og jeg spurte 4sound før jeg kjøpte den om den var skikkelig satt opp... jaja, får en gratis setup, så det gjør ikke så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den låter faktisk ganske bra, med gode effekter og ampsimuleringer som faktisk låter ganske bra. den har bl a en neste fullgod Digitech Whammy-simulering (som låter omtrent likt originalen, og har de fleste innstillingsmulighetene som originalen har). hvis du anskaffer deg et må du nok belage deg på å skru litt, det er uendelig med instillingsmuligheter. men du skal nok klare å finne en lyd som passer deg ;)

jeg fikk den for spottpris, så jeg synes den låter sykt bra til prisen, men den er nok verdt 1500 (brukt).

håper dette, hjalp deg, lydeksempler finnes på youtube ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.