Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gotoh VS Shaller


LuckyLuke

Anbefalte innlegg

jeg har brukt Gotoh når jeg har gjort oppgraderinger bortsett fra mekanikken på en nylonstrenger der jeg valgte Schaller... Jeg har egentlig ikke noen god begrunnelse på hvorfro det ble slik, men jeg syns Schaller mekanikken kledde nylonstrengeren bedre og ellers har jeg bare hatt en "gut feeling" av at Gotoh har holdt god kvalitet, og liksom bare brukt det.

Bra hardware begge merkene, men jeg tror (Merk.. jeg tror, jeg VET ikke) at Gotoh er hakket bedre kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gotoh er japansk, Schaller er tysk. Kvalitetsmessig så er det svært liten forskjell. Kommer an på hva en skal ha. Er bare å velge og vrake. Finn noen som ser bra ut, og hold deg unna endel av billigmerkene(det aller billigste). Ellers vil du komme godt ut av det uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Schaller og Gotoh er jo to sider av samme sak. De er prikk like. Gitartech'en jeg har brukt mener Gotoh er best fordi de er laget av stål og olle alu, som han påstår Schaller er laget av (har ikke fått dette bekreftet).

Jeg har et låsbart Gotoh system på gitaren min, og det funker kule det. Så, ta det som du får best pris på, det er i praksis ingen forkjell på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.