Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wacken 2011


Knewt

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey! Er det noen som fremdeles trenger skyss til wacken? Isåfall går det en buss fra Oslo s direkte til wacken og tilbake. Turen koster 1450 kr.

Arrangementsansvarlig mangler fremdeles 11 folk for å kunne kjøre turen. Det er vanskelig fordi de får ikke lenger støtte fra scream magazine. Så de trenger folk! For mer info kontakt meg:

aleksandra-n-d@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bobil, ja. Den slags luksus blir det nok ikke. Telt tenker jeg. Hva gjør man med verdisaker egentlig? Og biler og sånt er trygge? :P Har forstått det sånn at man parkerer på campen og setter teltet ved siden av bilen? Eller har jeg misforstått?

Det jeg hvertfall kommer til å gjøre er å putte mine verdisaker i noen sikre lommer i buksene min(f.eks glidelås). Dette høres kanskje på tryne dumt ut, men å feste en hengelås på teltet forklarte en kompis av meg at han gjorde i fjor. Kanskje ikke den dummeste ideên i og med at folk ikke vil gidde å ta seg bryet med å "bryte seg inn" i teltet ditt.

EDIT: Og ta med dasspapir :P Doene er ofte tomme for dopapir.

Endret av ØysteinH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Slottsfjell hadde jeg og en kompis koffert med hengelås på der vi oppbevarte verdisaker. Folk tar seg ikke bryet med å "bryte seg inn" i telt, og de gidder neppe heller stjele en hel koffert som de ikke får opp før de kommer hjem. Klart, om man har bil er jo kanskje det lureste å låse inn ting der om ikke den står for langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme innom om dere ser en gammel liten hvit/grå TEC campingvogn som er fullstendig pusset opp, og malet med pikker, norskeflagg og fartstriper å få en øl! :D

Skal huske den, og se etter deg! :P

Skulle nesten ordna en GitarNorge-camp :P

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.