Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Inspirasjonstørke!!


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flight of the bumble bee på bass!

hørte en plass at jason newsted er en av de få som har klart det.

Jason er flink, men lysår unna å væa blandt de beste bassistene... Sjekk ut Stu Hamm, Victor Wooten og Jaco Pastoriusog hør på virkelig flinke bassister! Og dessuten er Humlens Flukt sammenlignet med andre ikke noe vanskelig stykke. Er nok veldig mange bassister som kan det!

Hør Bela Fleck and the flecktones feat Victor Wooten - Classical thump så skal du hørfor Jason nok ikke er i eliten..

Men jeg tror kanskje det aller viktigeste med å gå tom for inspirasjon eller å stresse litt ned meg gitarspillinga og tenke litt på andre ting for en liten stund og som mange har sagt her; se en film eller lese ei bok eller no.. Å gjøre noe mens man tenker "at nå skal jeg bli inspirert" tror jeg kanskje om noe egentlig bare ødelegger mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, jeg er ingen bassist. Men stu hamn er ganske flink, ja... Så en bass solo han spilte en gang med masse tapping og greier, utrolig tøft.

Viktor wooten så jeg spille amazing grace med kanttoner en gang. Ganske vilt. Får nesten lyst til å spille bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.