Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Inspirasjonstørke!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er liksom ikke så kult lenger å plukke opp gitaren og bare våse litt med den som det var før... Jeg er tom i hodet og finner ikke på noen låter jeg har lyst å lære meg!

Jeg tenkte jeg skulle friske opp litt Pear Jam og sånt, men jeg syns liksom alt er så lett at jeg gidder ikke! Ting jeg kan er for enkle, ting jeg kan er for vanskelige og soloene mine er ikke så innovative som jeg syntes de var før!!

Kanskje jeg drikker for lite?... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm har ikke opplevd din situasjon enda... men jeg driver stadig og lærer meg selv nye ting så kanskje det er du kan gjøre?

Det jeg får mest glede av er å lage ting. Legge ned en gitar, legge på bass og så improvisere over. Kjempe artig, selv om jeg ikke helt greier å spille så bra som jeg vil så lærer jeg noe stadig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør noe annet en liten periode da, så kommer det sikkert til å ta seg opp.. tror slike ting går i bølger. Hvis det blir slik at du spiller gitar fordi du ikke har noe bedre å gjøre så tror jeg det mister litt av sjarmen.

og ja, drikk mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok her er planen min:

Koble litt av og for en liten periode gjøre noe anna.

Og om jeg skal spille gitar i denne perioden skal jeg prøve meg på noe jeg ikke kan eller hører så mye på, som f.eks dream theater. Ok jeg syns det er litt harry med den synthen, men den kan jeg vel overvære for avvekslingens skyld :)

Har det bedre allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktor Foxy hjelper deg! ;)

Du tar kaffe i en hydrokopp, så heller du oppi litt godt "kjellervann" til du ser bottna på koppen! Da har du det trønderene kaller så gjerne "Karsk".

Serveres gjerne med småkaker! ;) hehe

Du tar med deg karsken din inn til stuen, der du har stereoanlegg, TV og gitar. Etter hvert som du har drukket nok karsk kan du spille absolutt ALT du hører av musikk fra TV'n og Stereon! (Utrolig hva du kan og hvor god du er i alt, når du er full!)

Doktor Foxy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsk kan da vel umulig smake godt... Men du kan jo prøve å avstå fra å spille gitar i en dag eller to, så vil du merke at du savner den. Avstand skaper nærhet, er ikke det et ordtak?

Forøvrig kan jeg skrive under på at dagen etter man har "drukket mer", så går ikke akkurat gitarspillinga som ei kule :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.