Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stygg knaselyd fra pedalen...


Carpal67

Anbefalte innlegg

AU! Det der så ikke gøy ut... Men det går jo an å redde den med en ny boks og bryter, evt. kan jeg gi deg noen kroner for den :)

Jeg ble temmelig matt ja....så mye skade med ett smell. Det ser jo ut som jeg har gått løs på den med en hammer.

Jeg har lurt litt på å reparere den, men jeg har èn til, så jeg mangler ikke noe på gulvet, og samlerverdien går ikke opp om jeg lapper den sammen. En tanke er å bytte ut en av effektene i en UE-405 med denne om det er mulig, men den kan jeg spare til en annen tråd ^_^

Selge?

Tja, du kan jo gi et bud, men jeg tviler veeeldig om du er villig til å gi nok til at jeg lar den gå.

Jeg mener....som bruks-pedal er vel verdien nærmere null, men for meg som har betalt endel kroner for den og er "avhengig" av en slik i pedalrekka, er den verdt sånn ca. omtrent i området rundt noen kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo gi et bud, men jeg tviler veeeldig om du er villig til å gi nok til at jeg lar den gå.

Der hørtes det straks litt for dyrt ut for meg... Syns det er en glimrende pedal, men jeg må tenke bruksverdi foran samlerverdi med min lommebok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hørtes det straks litt for dyrt ut for meg... Syns det er en glimrende pedal, men jeg må tenke bruksverdi foran samlerverdi med min lommebok :)

Ja, jeg kan ikke se at noen ville gitt mer enn noen få søttilapper for denne, og er det noe jeg har nok av, så er det små penger :lol:

Pedalen glimrende ja.....etter min mening mye bedre enn broren sin(Ts-808).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.