Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Melodisk dødsmetall


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dark Tranquility er helt sykt konge! Spesielt albummet Fiction og sangen Misery Clown..

Så dem når de varmet opp før Maiden. For min del, så var DT den største gleden av konserten for meg.. =)

Disarmonia Mondi er sykt fett også.. Lenge siden jeg har hørt de nå, på tide at noen minnet meg på de.. :D

Oppdaget de først for et par år siden når de la oss til på MySpace :lol:

Skal høre gjennom sangene her etterpå, har ikke lyd på PCen.. ^^

Sjekk ut Zonaria.. Syns de er ganske bra og:

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å slenge inn litt ukjent melodeath: The Duskfall, naturligvis svenske :lol: i tillegg så er jo Subterranean, Jester Race/ Black Ash Inherintance‎, Whoracle, Colony og Clayman av In Flames høyst tilstedeværende innen sjangeren. Man kan gjerne putte inn Soilwork her også, gjerne de tidligere albumene. Svenskene kan sin metal :)

Et band jeg har fått veldig sansen for i det siste: Mors Principium Est fra Finland. Spesielt Two Steps Away. Når vi er inne på finske melodeathband så er ALLE albuma til Insomnium verdt å masturbere til. Faktisk så var Children Of Bodom sine 2(3?) første album ganske tilstedeværende både musikalsk og sjangermessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.