Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey Wolfgang - Woow!!


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DHvis du virkelig har lyst på en Peavey EVH får du kjappe deg. De går ut av produksjon fordi Peavey ikke likte at EVH har brukt Charvel-gitarer samtidig. Så 5150 får nytt navn, og gitaren forsvinner, såvidt jeg har forstått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal 5150ene hete nå? Blir det en "remake" eller samme ampen med nytt navn?... Har leeenge sikla på de, men jeg har en bestemt aversjon mot å spille på "en annen manns rigg"... Jeg skal ha MITT! Derfor en rar Tele og en rå Laney! Men 5150 er sabla farlig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Sinnsykt fet gitar, de har en på ljosland men fikk ikke testa den dessverre. Virkelig en gitar jeg har lyst på(men det er jo ikke no nytt).

peav00wolfspecflame-purp.jpg

Hva er det sylinderet ved floyden? Er forøvrig klin lik dne på ljosland bortsett fra at den ikke er transparent.

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at 1/18 er uavhengig av antall bånd på gitaren, men er derimot veldig avhengig av den totale mensuren/strengelengden.

Wolfen min er blitt en veldig god venn. Har også en JEM liggende, men den blir liggende til fordel for Eddie.

Og en ting til Vegard. Den er IKKE kjedelig i svart!!!!! ;)

EVH01.jpg

Dette er en ST modell. Dvs at den ikke har noen form for tremolo. Bare en stop tail som ved første øyekast kan minne om tune-o-matic fra Gibson, men ikke er helt lik.

Dette er også en curved utgave. Noe som Peavey sluttet med av en eller annen merkelig grunn. Curved modellene føles mere riktig i mine hender enn de nyere modellene med flat topp.

Uansett så er dette en sinnsyk gitar som leverer det meste og det med god kvalitet. Mer er det ikke å si fra min side!

M

Endret av Greasykid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.