Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dimmu Borgir?


Goberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Greia med dimmu (som jeg ser det) ..

jeg har hørt den nye hit-låta dems ... og det som er med den , er at arrangeringa er jævli kul , med symfoni orkester og sånnt . Og det låter jævli stort og kraftig og alt er vel , de kunne helt sikkert roa ned litt på distortion hjulet , men det skjønner jeg for det er jo musikkstilen.

Det er kult arra og det går an å høre at gutta kan litt musikk , helt til vokalen kommer inn . Det ødelegger jo hele stemninga , for da går det fra å være relativt eventyr-aktig til det derre dåårlige forsøket på å være tøffe og skumle.... de er jo ikke det .. hehe...

Imaget er jo hele problemet syntes jeg .. ser ikke helt linken mellom musikken og det med lenker og sminke og nagler og sånnt ... blir så mongo når gutta skal være så jævli "tøffe" ... for det som er , er jo at blackmetal folk er jo de hyggeligste og snilleste på jord som regel... det blir litt sånn skrallt ... hehe ...

Men nei , konklusjonen er : VOKALEN ER PROBLEMET :)

takk for meg...

-nilsefix-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei , jeg hater imaget , og jeg hater vokalen .

men de har virkelig peiling på det å dytte maximalt energi inn i musikken . noe jeg beundrer litt .. vanskelig å få så mye energi inn i et lydbilde ... og en annen ting ,. lydbildet dems er (iallefall på starten av den låta ) veldig klart .. noe som er litt "rart" for det er så mye smo skjer ... det og er vanskelig ...

men ja . de kan arrangere og de kan greiene sine , men om de legger av seg den grusomme skrikinga , og imaget med å være så tøffe , hadde det blitt mye bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.