Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Live at Budokan - What can I say?


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han går på musikklinja, ikke forvent så mye annet. Der blir man lært opp til hva som er bra og ikke. Jeg sier ikke at alle er sånn, men mesteparten.

Feil

Nei, ikke feil.

Vel, tro det eller ei:

Feil.

Og her er jeg faktisk enig med nils hva kort og presis argumentasjon angår. Jeg trenger virkelig ikke utdype. De som vil får tro meg, de som ser på roar som en mer pålitelig kilde får tro ham.

Over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på musikklinja, ikke forvent så mye annet. Der blir man lært opp til hva som er bra og ikke. Jeg sier ikke at alle er sånn, men mesteparten.

Feil

Nei, ikke feil.

Vel, tro det eller ei:

Feil.

Og her er jeg faktisk enig med nils hva kort og presis argumentasjon angår. Jeg trenger virkelig ikke utdype. De som vil får tro meg, de som ser på roar som en mer pålitelig kilde får tro ham.

Over.

Når ble dette en konkurranse? Jeg ytret min egen mening om akkurat det der. Og om du er uenig, så får du være det til du dør for min del. Spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjennsgjerning at mange musikklikere (av typen som entrer musikklinjer) gjerne på forhånd vet hva som er god musikk. Og når de etter et år med hardbarka innføring av hva musikk egentlig dreier seg om, så klikker de og begynner å like jazz, fordi det er det mest riktige musikalsk sett. Til slutt finner de ut at det meste faktisk er gangbart. Men de hever seg over de som liker uintelligent musikk.

Så her må jeg faktisk si meg enig med Roar, men bare litt, ettersom de fleste selv velger hva de ser på som bedre... Men det er godt synlig for de aller fleste vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det var det helt stikk motsatte med meg. Jeg begynte faktisk å høre MER på metal, rock & div. da jeg begynte på musikklinja. Jeg hater mildt sagt personer som er overbevist om at de automatisk "vokser" musikalsk når de begynner på musikklinja.

"Du bør ta å sjekke ut noe jazz, ass. Musikk for de "litt mer voksne...""

Jeg har faktisk møtt personer med som bærer på slike ytringer. De er vel også de som klipper håret sitt når de er ferdig med musikklinja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vel, en topic som angår en så genial DVD kan ikke gå i glemmeboka...

Var vel egentlig ikke poenget mitt, vil bare dele at den nå har solgt Platinum i amerika. Noe som er veldig brpå så kort tid, av et såpass lite mainstream band...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.