Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater Live at Budokan - What can I say?


Gnome

Anbefalte innlegg

vel.. det svakeste leddet i DT vil jeg ikke akkurat kalle han.. bandet hadde ikke vært det samme uten JLB, for med en annen vokalist ville lyden blitt helt annerledes.. det er ikke snakk om noe svakeste ledd, synes jeg.. Mulig at det finnes bedre vokalister, men hadde Dream Theater blitt bedre med en annen vokalist? tror nok ikke det...

Lett å tenke sånn. Akkurat som "kirk hammet er den beste gitaristen for metallica". Men det tror jeg er bare fordi vi er vant med å høre de respektive bandene med disse medlemmene (medfølgende deres gode og dårlige sider..). Tror dt kunne vært uslåelig med en bedre vokalist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner hva du mener..;) men det er enkelte DT fans som ikke vil prøve noe nytt, for de vil ha DT sånn som de er uansett om det finnes bedre vokalister.. det går igjen tilbake til smak og behag..:P

J.. Trangsynte jævler!! :twisted:

ehhe, neida. Liker dt godt jeg, men blir i stor grad for "klinisk" for min del. Designer-band som de ofte kalles :) Men liker som sagt mye de har gjort, uten at jeg har sansen for labrie. Han gjør det ok når han roer seg, og likte det han gjorde på the human equation :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..;)  

det dreier seg liksom ikke bare om hvem som er best til å synge..:P vi liker JLB fordi DT er sånn, og vi liker det best sånn, uten forandringer;P

hehe.. begynner å gå tom for argumenter.. :shock:

det jeg også tenker. jlb er kanskje flink å synge, men liker ikke stemmen hans når han setter i gang å hyler :) Men det blir jo som sagt en personlig greie (er dog ikke bare jeg som syntes det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hehe..:) det er helt sykt.. hørte den på CD først, så jeg var sikker på at han røk et par strenger på den sangen!:P

men hva slags effekt bruker han på gitaren der egentlig? har hørt om pedaler der man får en akkustisk lyd på gitaren, men er det det han bruker der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.