Gå til innhold
Alexander96

Skifte pick-ups

Anbefalte innlegg

Jeg har en Morgan gitar <_<

og jeg lurte på om det er lurt å bytte pickups på denne gitaren, eller spare en liten stund til for en bedre gitar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om det kanskje er bedre å spare til en bedre gitar... Du skal ikke ha mange tusenlappene før du får en god brukt gitar. Jeg solgte nettopp en kjempekurant stratocaster til 3000 kroner. Beste gitaren jeg har hatt til den prisen noen gang iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er du fornøyd med gitaren? Nye pickups vil jo endre lyden i gitaren, men det vil jo ikke gjøre det til en bedre gitar på noen annen måte.

Hvis du forteller hvilken gitar du har nå og hva du eventuelt ønsker, hva angår lyd vil du få bedre svar. "Morgan" sier ikke så mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah, lurt å bytte, det kommer an på hvilken type gitar det er, hva du er ute etter lydmessig og hvor mye penger du vil bruke. Hvis det er en gitar du liker godt (bortsett fra lyden) kan det jo være en ide å teste noen andre pickuper.

På generelt grunnlag er GFS pickuper veldig god oppgradering til en billig penge, det skal ikke mange hundrelapper til der for å få pickuper som sparker i gang en "billig"-gitar. Jeg har god erfaring med dem, og nå har jeg 3 gitarer med GFS i :)

Endret av el_roffo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.