Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg skal ha meg ny gitar


FiSkeN-FliPP

Anbefalte innlegg

Personlig så er jeg veldig fan av PRS Santana! den tror jeg skal kjøpes med ett jeg får penger;P

Hmm...

PRS Santana? Mener du kopien eller den ekte? Ekte koster, eller signaturen da, koster jo ca 33.000, eller 60 skal du ha bedre modell..

Uansett. Knall gitar! Prøvde den i dag, altså den signaturen til 33. HERLIG! Men ingenting jeg skal kjøpe da! :wink:

Jeg har ikke prøvd signaturen, men synes gitaren er sååå fiiiin:)

men metal gitar er det vel egentlig ikke, nei..;)

har bare prøvd kopien, men allikevel.. synes den også er god å spille på, jeg..:P krever ikke så mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig veldig dumt at alle her kommer med forslag til den de syns du skal kjøpe....jeg syns heller du skal se litt rundt, gå i butikker og fortelle hva slags musikk du spiller, og hvor mye penger du ønsker å bruke. så får du et mer allmendt svar enn du får her tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig veldig dumt at alle her kommer med forslag til den de syns du skal kjøpe....jeg syns heller du skal se litt rundt' date=' gå i butikker og fortelle hva slags musikk du spiller, og hvor mye penger du ønsker å bruke. så får du et mer allmendt svar enn du får her tror jeg..[/quote']

Har sagt hva slags musikk jeg spiller og hvor mye jeg vil den skal koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig veldig dumt at alle her kommer med forslag til den de syns du skal kjøpe....jeg syns heller du skal se litt rundt' date=' gå i butikker og fortelle hva slags musikk du spiller, og hvor mye penger du ønsker å bruke. så får du et mer allmendt svar enn du får her tror jeg..[/quote']

Kanskje en ide å lese litt først? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har prøvd Ibanez IC400 kan jo ha helt annen smak enn deg... Dra innom forskjellige butikker og prøv litt forskjellig! ;)

Forumet kan gi deg litt hjelp med hva som er gode kjøp osv, men det kan også bli veldig frustrende mtp at folk mener forskjellig om ting...

Jeg kjøpte min Epiphone LP usett som førstegitar for ca et halvt år siden. Har hatt flaks, hehe, men.. Var nok ikke det lureste... (selv om man ikke har peil på hva som er bra eller dårlig da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har prøvd Ibanez IC400 kan jo ha helt annen smak enn deg... Dra innom forskjellige butikker og prøv litt forskjellig! ;)

Forumet kan gi deg litt hjelp med hva som er gode kjøp osv, men det kan også bli veldig frustrende mtp at folk mener forskjellig om ting...

Jeg kjøpte min Epiphone LP usett som førstegitar for ca et halvt år siden. Har hatt flaks, hehe, men.. Var nok ikke det lureste... (selv om man ikke har peil på hva som er bra eller dårlig da) :)

Jeg skal dra innom en butikk og prøve den. Men om det er bra hals og bra Pickups. Så kan jeg dømme etter min smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.