Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EBMM JPXI


Rikjense

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis du ser på det nedre hornet, så er det større plass enn før. Tror kanskje radiusen på halsen eller hele gitaren er større. 1. bånd inlayet er nytt ^^ Ny finish, Onyx heter den. Ny halsfinish: High-gloss polyester. Det er sikkert mye mer også, men fra JPX, så er det ikke så veldig mye. De har bare fjernet 5-way switchen og single-coil'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan du garantere det uten å ha prøvd gitaren?

Det er en grunn til at Ernie Ball MM er blitt så stort som det er nå.

IMO er JP-modellene en av de få signaturmodeller der man faktisk får gitar for pengene, og ikke bare signatur for pengene.

Er stor tilhenger av Gibson og andre store merker, men fikk jeg velge mellom en Gibson LP og en MM JP så ville jeg stusset på hva jeg skulle valgt..

Jeg er overbevist om at dette er en fabelaktig gitar, men siden jeg leste Ball Family Reserve oppi her et sted, så jeg for meg en prislapp rundt 45.000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BFR modellene bruker mye dyrere og mer eksklusivt treverk (det sier de i ihvertfall selv) for å minne folk på at det er en familie-eid bedrift. De er nok litt dyrere ja, men gitarene blir nok passet litt ekstra på i lokalet og kontrollert litt ekstra.

Jeg tror nok du får det du betaler for :)

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for RG-aktig, og RG får meg bare til å tenke på rockeverksted-n00b-kids som radbrekker AC/DC og Metallica :lol:

Du får meg til å tenke på rockeverksted-noob-kids som er såppas trangsynt, den minner ikke om en rg anyway. mer som en helt kjedlig strat.

Spesielt pen var ikke denne gitaren uansett, kan skrive under på att Luke modellen er svært mye mer attraktiv.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium jumbo står det på nettsiden, er ikke sikker på om det er det du mener. Så i et intervju fra NAMM at det er en blanding mellom BFR og JPX, og at det er ikke en "chambered" kropp, noe som den visstnok er til vanlig. Hadde jeg vunnet i lotto, så hadde jeg kjøpt denne, en Mark V, og et awesome rack :D

If only...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.