Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EBMM JPXI


Rikjense

Anbefalte innlegg

Hei!

Så at Ernie Ball Music Man kom ut med en ny John Petrucci signatur i dag, JPXI. Dette er en Ball Family Reserve (BFR).

Den ble visstnok laget på grunnlag av at den siste modellen, JPX, var en stor suksess. Jeg syns denne gitaren ser kjempe bra ut, hva synes dere? Kunne du tenkt deg en slik?

Link til EBMM: http://www.music-man.com/instruments/guitars/jpxi.html

jpxi_1.jpg

jpxi_2.jpg

jpxi_3.jpg

jpxi_4.jpg

-Rikart-

EDIT: Det kan hende at bildene blir for store. Jeg bruker en 32" skjerm, så det passer fint her. Si i fra hvis de er det, så fjerner jeg de.

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei, den kom ut på NAMM i dag, mener det er første gang den er ute, så det tar nok ikke så lang tid før de slipper prisen på nett. Skal poste her hvis jeg finner ut :)

Aphelion: Å, hvorfor det? Jeg er litt enig med deg om at Luke er fet B)

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen gitar, men den har garantert en pris som overhodet ikke står i forhold til hva man får.

hvordan kan du garantere det uten å ha prøvd gitaren?

Det er en grunn til at Ernie Ball MM er blitt så stort som det er nå.

IMO er JP-modellene en av de få signaturmodeller der man faktisk får gitar for pengene, og ikke bare signatur for pengene.

Er stor tilhenger av Gibson og andre store merker, men fikk jeg velge mellom en Gibson LP og en MM JP så ville jeg stusset på hva jeg skulle valgt..

Ser stadig vekk at folk legger vekk de dyre gitarene sine til fordel for EBMM, og det er en grunn til det ;)

Jævlig fet gitar imo. Hadde jeg hatt peng, så hadde jeg ikke nølt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.