Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skruf 2.0


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Har fått opp hjemmestudioet mitt!

bilde1.jpg

:D

Hvis noen hørte på det jeg la ut først, så hør nå:

http://soundcloud.com/affee-1/skruf-2-0-1

Her har vi noe som er litt mer presentabelt. :P Soundcloud komprimerer hele dritten til helvete, dog. Har roughly laget en låt ut av ideene. Sliter litt med dobbeltracking, så det er ikke heelt tight, og gitarlyden er så som så, men dette er mest for min egen skyld for å lære meg Logic osv.

Trommene er Superior Drummer 2.0 i dette klippet, og låter ganske bra syns jeg! Gitarlyden kommer nå fra "Amp Designer" i Logic, da jeg ikke har fått til bra gitarlyd med oppmikking av ENGLen. Ikke det at det er bra gitarlyd nå, heller, men. Axe-FX neste, tror jeg :P

NÅ tar jeg gjerne imot noen innspill!

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte riffet rundt 1.14 og det rundt 2.18. Men du må bruke mye mer tid på å få det helt tight, på den "refreng" delen blir det veldig utight. Trommene syns jeg er for avanserte til tider, det enkle er ofte det beste. Men det er min mening da.

Ang gitarlyd, sjekk ut TSE 30X preampen og finn noen gode cab-impulser. Du får knallbra resultat av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte riffet rundt 1.14 og det rundt 2.18. Men du må bruke mye mer tid på å få det helt tight, på den "refreng" delen blir det veldig utight. Trommene syns jeg er for avanserte til tider, det enkle er ofte det beste. Men det er min mening da.

Ang gitarlyd, sjekk ut TSE 30X preampen og finn noen gode cab-impulser. Du får knallbra resultat av det :)

Kult :) Det er jeg klar over. Skal mest sannsynlig retracke all gitar når/hvis jeg får til bedre gitarlyd uansett. Trommene er jeg ganske fornøyd med faktisk, så de tror jeg forblir som de er inntil videre :P

Ok, prøvde å laste ned den TSE-saken nå, men funker den på mac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.