Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store "Nytt fra NAMM 2011" tråden


rocktrond

Anbefalte innlegg

Enda en software-amp. Jeg ble ikke overbevist av denne heller, jeg....

Enig med du...

Modeleringen lignet ikke på referansen, men når han etterpå svitsjer mellom modelering og original kan man ikke høre forskjell.....juks og bedrag. Sjekk fra 3:56 ut i snutt 2.

Vent... du sier at "modeleringen lignet ikke på referansen" og så sier du at at man ikke kan høre forskjell? Det siste er jeg enig i.

Kan ikke skjønnne hvorfor det påstås å være juks og bedrag - det er ingenting som tyder på det. De er jo til skue og lytting på NAMM, så denslags ville de neppe slippe unna med. Det hadde jo vært å skyte seg selv i foten også.

Jeg synes dette er det mest spennende fra NAMM så langt. Faktisk noe nytt og potensielt veldig anvendelig og bra. Men akk, gitarister vil forbli gitarister ;)

Edit: legger til at jeg har flere tekniske spørsmål rundt denne dingsen. Det er det huller i presentasjonen fra et signalprosesseringsperspektiv.

Så hvorfor demontrere han da prototypen til Professor Baltazar?

Døh! Ikke plukk på Baltazar! :D

DJ

--

Endret av DrJustice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke vært å sett på Kempleren men snakket med Mats fra Fuzz og han var helt frelst.

Feteste jeg har sett då langt var de nye pedalene til Strymon. Lex er en leslie simulator og den låter jævlig fint og tar lite plass på brettet. Den nye programmerbare delayen deres var også fet.

Var ute med Jim Tyler og familien i går og det var meget hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent... du sier at "modeleringen lignet ikke på referansen" og så sier du at at man ikke kan høre forskjell? Det siste er jeg enig i.

Kan ikke skjønnne hvorfor det påstås å være juks og bedrag - det er ingenting som tyder på det. De er jo til skue og lytting på NAMM, så denslags ville de neppe slippe unna med. Det hadde jo vært å skyte seg selv i foten også.

Jeg synes dette er det mest spennende fra NAMM så langt. Faktisk noe nytt og potensielt veldig anvendelig og bra. Men akk, gitarister vil forbli gitarister ;)

Edit: legger til at jeg har flere tekniske spørsmål rundt denne dingsen. Det er det huller i presentasjonen fra et signalprosesseringsperspektiv.

Døh! Ikke plukk på Baltazar! :D

DJ

--

Smikkfin avatar du har fått deg...min gamle barnevakt :D

Jeg hadde en mistanke om at den setningen kunne mistolkes ja, men jeg trodde kanskje det var lett å høre. Jeg tror ikke han prøver å jukse, men gjør ett eller annet feil på panelet, og tror selv han hører Fenderen når han sier at det er originalen.

Sjekk første eksempelet fra 3:56 da han for første gang sier "That's the original" og spiller gjennom Fenderen, så sier han "this is our profile" og bytter til modelering med, i mine ører, en veldig tydelig forskjell.

Etter dette bytter han tilbake til det han sier er originalen, men det ligner etter min mening ikke helt på Fenderen i første eksempelet .....kanskje det bare er måten han spiller på? Det høres ikke ut som han skifter fra modelering til original i det hele tatt(som jo er bra om det virkelig er Fender vs.Modelering)

Tar jeg feil, så er dingsen sånn smått imponerende, uansett om den ser ut som noe Nintendo skrudde sammen i 1993 ^_^

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.