Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store "Nytt fra NAMM 2011" tråden


rocktrond

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok en runde på messa i formiddag. Var innom et par stands, men vi tar det i små doser. Møtte først Magne og Deb fra Godlyd på vei inn og slo av en prat. Så stakk vi på Tyler standen. JT var ute å gikk på messa så vi slo an en prat med Rich Renken fra Line6 som kjører demo på Tylervariax gitarene og datra til Jim. Tyler har en HRI plakat på standen og det er jo ganske kult. Gikk en liten runde og prata med Bernard Stephan fra Stevens, Roy Blankenship og Tony på Evidence Audio. Stakk innom Ibanez men så ingen PG gitar. Så en liten demo av Katama saken men det blir litt mye for meg. Prøvde å finne Creamy T gutta men fant aldri helt ut hvor de sto. Møtte ingen av de andre norske gutta, men vi stakk til lunsj og dro isteden for å finne et par små ting jeg trengte til ampen. NAMM er best i små doser. Skal på demo på rommet til Strymon sammen med Guitar Player i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo dritstygg! Og når så du sist Rob Flynn spille på en Epiphone?

Han har vel ikke brukt den så alt for mye enda, tidligere spilte han jo med en custom ESP. Han gikk vel med Epiphone fordi ESP ikke kan produsere gibson type V gitarer lengre regner jeg med.

Endret av Necphobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Han har brukt Gibson de siste årene, kompis.

Er klar over det, hva hans nøyaktige grunn for å gå over til Epiphone vet ikke jeg men, ikke nøye. Gitaren er jo fortsatt helt rå synes jeg, akkurat en slik type V jeg har ønsket meg (med samme specs) så gleder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, hva hans nøyaktige grunn for å gå over til Epiphone vet ikke jeg men, ikke nøye. Gitaren er jo fortsatt helt rå synes jeg, akkurat en slik type V jeg har ønsket meg (med samme specs) så gleder meg:D

De som er i markedet for en Flynn-signatur hadde neppe hatt råd til en Gibson-versjon.

Det er markedskreftene som teller, og vi kan vel anta at hans gitar neppe er en masseprodusert Epiphone.

Forøvig har jeg sans for gitarspillet hans, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.