Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store "Nytt fra NAMM 2011" tråden


rocktrond

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TC Electronic TonePrint

TonePrint_banner_980x220.jpg

Pedaler der man med en USB kabel kan laste ned hvordan pedalen skal være. Synes du delay pedalen din ikke helt er det du vil ha - last ned en ny "pedal" isteden for å kjøpe en ny.

Les mer her

Som en multieffekt enhet - bare at du må plugge den inn i en pc for å skifte "modul" - og hver pedal er låst til en type modul. Usikker på hva jeg synes/tror om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitech Rørforsterker

Er det bare meg eller ser den logoen helt feil ut på en rørtopp? Det låter for alt jeg vet kuler og krutt, men det ser feil ut for meg (kanskje jeg trenger tilvenning).

Digitech-Stack-sm.png

  • 150 Watt, 2-channel guitar amplifier head
  • More Gain, Bright, Crunch/Normal switches
  • Controls: Normal, Overdrive,
    Treble, Mid, Bass, Normal Master,
    Overdrive Master, Presence
  • Footswitch control
  • Effects loop
  • 5x EC C83S preamp tubes
  • 4x KT88 power amp tubes

4 X 12 CABINET

  • 400 watt, 100 watt per speaker
  • 4 x 12 Selenium® speakers
  • Reinforced all wood cabinet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DBZ Z-neck

11212244-dbz-glide-neck.jpg

...Z-Glide necks eliminate the sticky/clammy feeling gloss lacquered necks are known to produce.

... the revolutionary Z-Glide guitar neck is achieved by precisely engraving carefully tested patterns into the back of the neck which reduce surface area while trapping moisture and sweat. The result is an ultra fast neck with a consistent, silky-smooth feel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TC Electronic TonePrint

Pedaler der man med en USB kabel kan laste ned hvordan pedalen skal være. Synes du delay pedalen din ikke helt er det du vil ha - last ned en ny "pedal" isteden for å kjøpe en ny.

Les mer her

Som en multieffekt enhet - bare at du må plugge den inn i en pc for å skifte "modul" - og hver pedal er låst til en type modul. Usikker på hva jeg synes/tror om dette.

Det er ikke alle de nye pedanele fra TC electronic som kan kobles til PC/MAC og man kan ikke "flashe" hele pedalen bare legge in en preset i "presetkanalen"

Men det blir spennende å se.

mer her: http://forum.gitarnorge.no/topic/36714-7-nye-pedaler-fra-tc-electronic/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer til å bli hacket ganske kjapt, og du kan laste ned alle slags moduler på alle pedalene. En slager! :D

Hmm... spørs vel det, men Line 6 Tonecore SDK finnes allerede for de som vil ha DIY DSP pedaler :)

Og så NAMM-nytt bidraget:

Misa Digital Instruments lanserer denne "gitaren" helt uten strenger:

gallery__0008_Group%203%20copy%209.jpg

DJ

--

Endret av DrJustice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ffårbare si ifra hvis det er noe dere vil vi skal gå bort å sjekke ut. Klokka er halv seks og vi har allerede vært oppe en time jetlagga som faen. Skal kjøre bort til orange å få oss no frokost og så gå bort på messa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ffårbare si ifra hvis det er noe dere vil vi skal gå bort å sjekke ut. Klokka er halv seks og vi har allerede vært oppe en time jetlagga som faen. Skal kjøre bort til orange å få oss no frokost og så gå bort på messa

Om dere ser noe om Paul Gilberts nye fireman-gitar, tas det veldig godt imot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.