Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan avsløre kopigitarer/svindelforsøk


Greener

Anbefalte innlegg

Synes alltid det er sterkt med historier om dekaler som faller av. Er liksom så trist at ellers flotte halser skal lide av dette mystiske problemet. Ser liksom for meg han Dynamo illusjonisten som drar frem en fet '59 hals og *bam* så står han med dekalet inni ei Colaflaske og en pent lakkert headstock uten noen logo...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han også har en 1978 Tele med alt av hardware byttet til 25.000. Jeg har en '77 som er original med unntak av bropickup. Ettersom jeg er i det supergavmilde hjørnet i dag så skal førstemann med 24.000 i hånden få lov til å kjøpe den. Det er da et TERRASALG :wub: !!

Folk skal få lov til å gjøre som de vil, men at noen kjøper gitarer av han med de prisene og feilinformasjonen i annonsene skjønner jeg ingenting av. Greit nok at de er troende på sørlandet, men makan...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel fiflet og foflet mer eller mindre med gitarer i 42 år, men har aldri hatt gitarer med logoer som er så slappe at de ramler av. Tipper det er ren flaks.

Det er vel i 99% av tilfellene klarlakk over dekalene, og da skal det jo lit til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i 99% av tilfellene klarlakk over dekalene, og da skal det jo lit til

Usikker på prosenten men Fender lager både gitarer med decalen under og over lakken. Flere som klager på at Custom Shop gitarer med decalen over er lette å pusse/pille av.

Endret av blaamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst! Med så stygge farger. Om den er ekte Fender så er den vel ikke fra Mexico. Showmasterne ble vel laget i Japan/Korea?

Edit: Joggu meg kom ikke Showmasteren i en slik heslig utgave. Beklager til annonsør for at jeg mistenkte noe annet.

Endret av E5150
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.