Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Vokalist" Søker band/projekt


hauga

Anbefalte innlegg

Hei mitt navn er Alexsander og jeg er 16 år.

Jeg elsker musikk og inspireres av alt slags musikk.

Jeg synger også, veldig mye faktisk , men bare får meg selv,og litt her og der.

Og akkurat nå er jeg veldig intrisert i og bli med i et band eller eventuelt starte et nytt et?

Jeg bor i Enebakk området, altså ca 15 minutter fra lillestrøm/ca 30 min fra oslo.

Hvis dette virker intresant for noen så bare si ifra men helst legg meg til på msn eller skriv en mail til : Hauga167@hotmail.com

Musikk sjanger er veldig viktig for meg, og ikke minst teksten. Jeg er ingen låt skriver,men jeg har skrivd et par tekster , og jeg kan fort lære det.

Jeg liker alternativt rock,og i noen tilfeller litt mer hardere. Rock/Punk er også aktuelt. Men er ikke veldig hypp på noe sinnsykt skrike band og masse tull,men litt trøkk er aktuelt.

Jeg synger mest sanger for meg selv, og for det meste av de bandene som er skrevet under. Jeg har en mørk ganske grov stemme som kan vris på ganske mange måter fra rolig til fort til mørkt og hardt.

Hvis jeg skal sette opp en liste for band som jeg liker best og gir meg mest inspirasjon til og faktisk ville synge i et band så ser det sånn ut :

Pga Tekstene:

1. 30 seconds to mars.

2. Three days grace.

3. Skillet.

4. 3 doors down.

5. Sonic syndicate.

Pga Musikken:

1. 30 seconds to mars.

2. Skillet.

3. Sonic syndicate.

4. Simple plan.

5. Yellowcard.

Hvis det faller i interesse så er det bare og si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.