Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervisning via skype, ichat osv.


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Fann ikkje nokon tråd om dette, og tykkjer det er eit ganske reelt alternativ for dei som ikkje finn gode og billige gitarlærarar i nærområdet. Eg bestemte meg rett før jul at det kanskje var ein betre ide å bruka eit par tusen på gitartimar enn på ein ny gitar.

Så langt har eg hatt to online-timar med Dave Weiner, og er storfornøgd. Ein 30min-gitartime kostar kun litt over 220kr, og eg får overraskande mykje utav det. Vil ikkje anbefala folk som er heilt ferske på gitar å ta slike timar, men for litt viderekomne, og spesielt for slike som meg som er mest interesserte i å læra meir teori, så funkar det knallbra.

Del gjerne dine erfaringar med onlineundervisning! Nokon som har hatt timar med Pebber Brown?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Har hatt et par timer med Jake Bowen, ene gitaristen fra Periphery. lærte overaskende mye! både om innspilling, låtskrivning og diverse teknikker, både for elektronika og metall. vi plagdes litt med lugging avogtil, men ellers var det supert! skal ta flere timer hos han, jeg må jo vise at jeg har gjort leksene mine :P

han tar vel rundt 300nok for en god time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.