Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD, MiJ Tele


Byljer

Anbefalte innlegg

Bigsby'n er påmontert originalt. Grunnen til at jeg kjøper med Bigsby denne gang er at jeg har en klin lik, og av samme årsmodell, MiJ '52 Tele. Den liker jeg så godt at jeg bare måtte ha en til :lol: Men, med Bigsby altså. Synes selv det ser übercoolt ut, men det beste er alikevel lyden i disse MiJ '52 Telecasterne. De kommer med Texas Special pups, og det er favorittene mine i en Tele.

Importerer fra Japan denne gang også så gitaren blir ikke så fryktelig billig, men for å si det enkelt og greit: Det driter jeg i!!! Må man så må man :D

MiJ Tele '52 kommer vanligvis ikke med Bigsby, så de er sjelden vare. Tror det må være en special run!?! Vanligvis kommer Bigsby på '62 Tele, men da som oftest med MiJ pups (de du kan få kjøpt enkelte ganger i norske forretninger for over ti tusen!!!).

Det store spørsmålet er om jeg skal selge Edwards'n min for å finansiere en svart TL62B-TX? :blink: Noen som trenger en Lemon Drop E-LP-130LTS/RE med Gator Les Paul hardcase? :lol: Neida, kødder....eller? Hmmm.... :ninja::blink::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.