Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Crate VTX200s, hørt om?


robert92

Anbefalte innlegg

Ser på en Crate 200s men han som selger virker veldig uviten ang. forsterkeren

http://www.finn.no/f...nnkode=26240186

Noen som har peiling? Prøvde og finne andmeldelser men er lite av dem.

EDIT: fant riktig modell :P men gjerne kom med noen meninger!

Hvor mye kunne jeg prutet dene ned til?Hvor mye er den verdt?

Endret av robert92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt MYE på den.

Kan fortelle litt..

EN del effekter som er helt OK, ellers en ganske kraftig amp.

Det jeg likte best med den er crunch på moderat volum. 200w spiller syyykt høyt og den låter ikke sånn helt suverent på veldig lavt volum.

Men skrur du opp for mye, så blir den litt steril imo, noe som er ganske vanlig med transistor. Men tross dens 200w, så syns jeg den burde låte litt bedre på høyere styrker.

Hva slags musikk spiller du? Har en anelse om at du spiller litt mildere musikk.

Husker ikke hvordan den låt på clean desverre, men helt kurrant amp for pengene. Spesielt til crunch og tyngre musikk.

Minner meg ellers litt om en rørforsterker pga dens karakteristiske lyd da.. Spesielt pga den cruspy og fine crunchen som den leverer.

Kanskje det kan hjelpe å bytte ut elementer, ikke vet jeg. Men den skal ihvertfall holde i de aller fleste bandsammenheng da.. :)

Fikk jeg velge, så ville jeg gått for Vox VT eller Randall RG75/100, men det til rock og tyngre musikk.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Band/live da, eller mest hjemme? :)

Sjekk ut videoer på YouTube og se hva du syns. Jeg har som sagt ikke prøvd den så mye på cleans ol, så skal ikke snakke for mye om lowgainsettings! Men syns å huske at den låt ganske greit på lavere volum. Men til de pengene brukt, får du jo mye annet fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.