Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny gitar ..


AlexiRocker

Anbefalte innlegg

Kan på det varmeste anbefale Schecter! Gode gitarer til rimelig pris, og kjøper du i Sverige som meg blir det ekstra billig :) Virker dessuten som om du er litt metal person utifra den gitaren du allerede har, og da er ikke Schecter gal vei å gå. Sjekk ut Schecter Hellraiser V-1, så en brukt på finn for en stund siden til under 10k ;)

Schecter er ikke spesielt imponerende.... Ville kjøpt andre merker før jeg kjøper schecter igjen. Helt gjennomsnitts gode gitarer.

Scehceter synyster custom er en ut av de beste metall gitarene jeg noen gang har spilt. finnes bare et minus å det er at det er en signatur

ANBEFALES !!!!

Synyster gates gitaren er en dyr signaturgitar som koster mer enn den smaker. Akkurat der er det også mye annet jeg ville kjøpt før den gitaren.

Burde serriøst tenke på en LtD Ec 1000 Deluxe har alt du trenger til metal.

Ganske Feit lyd.

Lå før på 13000

Nå ligger de på 8200 Ca det er en sweet pris for en slik gitar!

For nesten 10.000 kroner får du ESP EC-1000 på bruktmarkedet.

Skal du kjøpe nytt i butikk, ville jeg anbefalt deg å dra å teste gitarer i butikkene, og ta den du liker best.

Du kan også vurdere å sjekke ut noen av de billigste Mayones gitarene Rocktrond tilbyr.

Skal du kjøpe brukt/over internett ville jeg anbefalt deg å sjekke ut Edwards, Greco og Tokai. Gode japan-produserte gitarer til en lav pris !

Du kan ikke gå feil med Ibanez J-Custom eller Edwards.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.