Gå til innhold
AlexiRocker

ny gitar ..

Anbefalte innlegg

hei :) tenkte å selge alle billig gitarene, og kjøpe en til så eg har to skikkelige. har ein esp lts alexi 600 som fortsatt kommer til å henge på veggen.

budsjett opp til 12000,- å eg er fan av V gitarer

grunnen er at gitar med bare bridge pickup blir litt kjedelig i lengden . så komm gjerne med tips og del erfaringer.

Ps. les paul er no go.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du finner mange gode priser på finn for eksempel gibson les paul standard til rund den pris summen du har satt opp, ellers kan jeg anbefale fender am std stratocaster. Det viktigste er at du må prøve selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan på det varmeste anbefale Schecter! Gode gitarer til rimelig pris, og kjøper du i Sverige som meg blir det ekstra billig :) Virker dessuten som om du er litt metal person utifra den gitaren du allerede har, og da er ikke Schecter gal vei å gå. Sjekk ut Schecter Hellraiser V-1, så en brukt på finn for en stund siden til under 10k ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en metal person ja :) spiller mest trash og melodic.

har sikla litt etter en hellraiser c-1 7 streng.

skal sjekke ut gibson flying v :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selv en "grovere" metal fyr enn deg, og tror ikke en Gibson Flying V blir metal. Den er bare for rundt i kantene, og litt stor. Vurderer selv å kjøpe Schecter Hellraiseren, men ser også på Ibanez RG1527Z fordi jeg ikke vil ha enda en gitar med EMG pickups. Veldig fin gitar på 3.5kg. :rolleyes: Men så vet jeg ikke om du liker Ibanez da. Hmmm.. edit; en Tele slår aldri feil :D

Endret av xyzler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selv en "grovere" metal fyr enn deg, og tror ikke en Gibson Flying V blir metal. Den er bare for rundt i kantene, og litt stor. Vurderer selv å kjøpe Schecter Hellraiseren, men ser også på Ibanez RG1527Z fordi jeg ikke vil ha enda en gitar med EMG pickups. Veldig fin gitar på 3.5kg. :rolleyes: Men så vet jeg ikke om du liker Ibanez da. Hmmm.. edit; en Tele slår aldri feil :D

Skal selv kjøpe en 7 strengs Schecter når jeg får samla opp nok penger. Blir trolig en Chris Garza (Suicide Silence) 7 strengs TELE, som blir introdusert i dette årets Lineup. Solid all mahogany tele, med 81-7 i stol og 60-7 i hals, set thru og silverburst finish. Heftig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Tele mer metal en Flying V? :blink:

Nå må du ta deg en bolle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får en Carvin 727 ferdig importert fra statene for 12.000 kr, hvis du klarer å dy deg for alle oppgraderingene.

En skikkelig monstergitar. Eneste aberet er at det tar noen måneder før du får den.

Min lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Tele mer metal en Flying V? :blink:

Nå må du ta deg en bolle

Jo selvfølgelig er den det! :rolleyes:

Hehe, vel. Når jeg skrev at en Tele aldri slår feil, så tenkte jeg ikke akkurat på hva som er metal. Den fungerer så og si overalt etter min mening.

Endret av xyzler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde serriøst tenke på en LtD Ec 1000 Deluxe har alt du trenger til metal.

Ganske Feit lyd.

Lå før på 13000

Nå ligger de på 8200 Ca det er en sweet pris for en slik gitar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.