Web Analytics
Jump to content

Midibrett til G-Major??

CasuS

Recommended Posts

Hallais,

Har planer om å kjøpe meg en G-Major, og trenger da et midibrett for å styre saken med :)

Vil gjerne ha noe skikkeli solide greier - som f.eks: Rocktron All Access eller Skydstrup SC-1. Et annet poeng er at jeg kommer til å bygge mer på racket etterhvert, så trenger et midibrett med en del muligheter.

Hvilke er det å velge mellom?

helst ikke over 5000,-

Takker for svar :D

Helst ikke over 5000 kommer du ikke altfor langt med. Hvis du planlegger å bruke det til mer senere (Amp/loop switching etc) kspytter du inn en tusing til åkjøper en All Access brukt ett eller annet sted. Skrydstrup SC-1 er DYR, og ejg har ikke sett den brukt noe sted enda.

Ellers har du jo da CAE RS-10 som ligger mer i ditt prissjikt, men den har ferre knapper, men kan ekspanderes.

Ellers kan du vente til November og kjløpe en RX-1 fra Mario på Axess Electornics, å jeg har lyst på den, lanseres 1. november, kommer til å ligge på mellom 850 og 1000 USD... Kommer nok til å bli den desidert beste som noensinne har entret markedet, ville jeg tro.

Det er de superbe, også har du Rocktron Midi-Mate, som kan funke...

Blander alltid de to :D

Jeg kommer sansynligvis til å jobbe en del til sommeren til å få råd til en FX-1, en GRX4 og en CFX4, eventuellt en custom greie fra CAE. Så da kommer jeg endelig over kløften i min gitarrigg, nemlig noe decent å kontrollere med :D