Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny amp


Fluehode

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp en splitter ny 5-watts Laney rørforsterker til 895,- og jeg må si den høres helt konge ut!

Kobla den til et 4x12 kabinett og det låter gromt. HAr ikke peiling på hvilket "land" den befinner seg i(vox, fender etc), men tar pedaler meget bra og har en kanonbra feel til den prisen. I tillegg spiller den høyt som fy også når man kobler den til et større kabinett.

http://www.laney.co.uk/show_prod.php?prod=cub8

Vet ikke helt hva meninga med tråden er, men fikk så bakoversveis av denne lille billigampen at jeg måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobla den til et 4x12 kabinett og det låter gromt. HAr ikke peiling på hvilket "land" den befinner seg i(vox, fender etc), men tar pedaler meget bra og har en kanonbra feel til den prisen.

Den befinner seg nok i Laney-land. ;)

Laney er utrolig undervurdert amper etter min mening. Laney har vært hovedampen min i godt over et år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er enig i at Laney er undervurdert og har kommet litt i skyggen av sine engelske storebrødre Vox og Marshall. Laney hadde visst nok problemer med kvalitetskontrollon for noen år siden, men har tatt seg sammen nå (kilde:diverse engelskspråklige gitarfora). Selv spiller jeg for tiden på en VC15-110 og det er utrolig fin amp. Jeg eide også en Cub 10 en stund. For meg falt den litt mellom to stoler; for høy for hjemmebruk og for liten og "boxy" i bandsammenheng. Men for all del, en fin amp det og. Er det noen her som har testet det nye Cub 12-stacket?

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.