Web Analytics
Jump to content

Taylor 614CE

complex

Recommended Posts

Har bestemt meg for å kjøpe akustisk gitar.. skal kjøpe den i USA, nermere bestemt EBAY.. Noen som har erfaring fra EBAY?

Har bestemt meg for å kjøpe Taylor 614CE akustisk eletrisk gitar.. har prøvd den i nermeste musikkforetning.. må si det er et vidunder å spille på!!

Ser på et brukttilbud fra ebay:; http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=3757091538

hva synes dere om prisen så langt? jeg tenker å by over 2200 dollar før jeg stopper holdt jeg på si.. hvs synes dere?

Taylor er meget gode kassertgitarer!

Hvis det er akkurat den du vil by på, så forsikre deg om fraktkostnader på forhånd. Spesielt ettersom han kun sender til USA i utgangspunktet.

Og en selger med 0 feedback ville jeg holdt meg langt unna!

Steve Vai bruker jo Taylor kassert, så da blir du nesten med i Vai klanen, men det har du vel ingenting imot!? ;)

Ikke kjøp noe fra en fyr som har 0 feedback og som i tilleg påstår at han bare har brukt gitaren i kirka! Faen heller gutt, finn deg en annen. Dessuten, 2200 dollares er jo 12-14000 kroner er det ikke? Får en fin ny gitar hjemme i godegamle norway for det! Eller om du absolutt vil kjøpe fra utlandet, så sjekk noen utenlandske gitarsjapper.

Har snakt en del me han på telefon og han virker veldig okay fyr.. ha registrerte seg nylig på ebay.. 22 okt .. så d vil jo si han ikke har solgt så mange ting :roll:

Men jeg skal ha taylor.. akkurat denne typen.. har bestemt meg for d.. men trenger ikke være jeg kjøper den fra han!