Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nok en fake Gibson Custom på Finn.no


Sverre_sving

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26159699

Er jo et velkjent serienr dette.......

Sjekk denne fra Tradetang.com http://www.tradetang.com/for-sale/gibsons-LP-bla-Mahogany-3-Pickup-guitar-Free-Shipping-In-stock-slo8-456-/122208-2587803.html

Håper ikke noen lar seg lure.....

Selger hadde visstnok kjøpt fra en kar i god tro....

Endret av Sverre_sving
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har rapportert annonsen til Finn.no

Har skrevet mld med selger og informert han også, virket som han ville fjerne annonsen....

Har rapportert begge annonsene til Finn, samt oppfordret dem til å kontakte selger i tilfelle den ene er solgt for kr 10000. Han bør tilby seg å betale tilbake pengene og ta tilbake dritt'n han har solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et drevent øye kan se på detaljene og vurdere det utifra det. F. eks. serienummer, plassering av inlays på headstock osv. En ting jeg synes er veldig tydelig på fake gitarer, særlig de med gullcover på humbuckerne, er at pickupene ser så utrolig jalla ut. Ser ut som Epiphone-mikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Hadde det ikke vært en idé å lage en samletråd for dette her på forumet?

Ikke for å henge ut selgere, men for å advare potensielle kjøpere?

Jeg støtter dette! Samt muligheter for nybegynnere å legge ut annonser for å høre om noen tror den er fake hvis en finner en bra gitar til lav pris uten å klare å se forskjeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den Les Paul Blackwater modellen (sig.utg. til han i Nickleback) på finn.no -Gitaren på bildet var nok ekte, men han ville selge den for 6000,- <_<

Sa han hadde vunnet den i en konkuranse og ikke trengte den siden han ikke spilte selv. Håper nesten det var en svindel, for viss ikke gikk jeg glipp av tidenes kupp... :)

Endret av Mister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.