Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig Gibson Custom Shop?


Pikachu

Anbefalte innlegg

Er ikke ca 15 høvdinger (inkl. frakt til Norge) billig for en Gibson Custom Shop-gitar?

Var jo ikke akkurat stygg å se på heller :D

http://www.musicstor...-GIT0017646-000

Jada, jeg vet det mangler en L i "Bilig" i overskriften...gikk litt fort i svingene, hehe.

Redigerte det for deg. Det kunne du også gjort selv ved å trykke på avansert redigering når du først har gått inn på "endre innlegg"-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, det der er ikke en LP Axcess gitt. Sjappa virker megasuspekt, styr unna.

Nei, det står forsåvidt at det er en CUSTOM Axcess. Jeg vet ingenting om den, men det ligner jo veldig bortsett fra at den er uten trem.

Ser også at Axcess Standard kan fås både med floyd og med stopbar.

Synes også at den ser litt "jalla" ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, det der er ikke en LP Axcess gitt. Sjappa virker megasuspekt, styr unna.

"Sjappa" er vel europas ledende nett-butikk for musikk utstyr.. Veldig lite suspekte og utmerkede å handle med på alle måter. Vare informasjonen på sidene deres derimot kan være noe sparsom til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bør ta seg råd til å ordne produktbilder som gjenspeiler seriøsiteten da...

Mnja, jeg tror faktisk ikke det er noe galt med produktbildet. Det er vel detalj-beskrivelsen som ikke er helt rett. Samme gitar blir solgt andre steder også, og det er en Axcess modell etter hva jeg kan se. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men produktbildene er jo generelt av elendig kvalitet. Om det er en Axcess eller ei får andre finne ut av, men jeg kan ikke huske å ha sett en Axcess som ser sånn ut.

He-he, hvis du klikker på + tegnet ved bildet eller på de mindre bildene, vil du se at produktbildene er mange og meget gode faktisk :D Men, uansett, jeg så bare at gitaren hadde samme utforming som andre Axcess modeller jeg, samt at andre solgte gitaren ved å gjøre et rask google søk. Jeg har ellers veldig lite peil på disse modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre Axcess jeg har sett har ikke block inlays, men igjen: her står det CUSTOM axcess. Ellers har den utfresing ved halsinnfesting som andre Axcess. Stap-tail som andre Axcess kan leveres med, men i og med Custom-betegnelsen burde den kanskje hatt gull hardware, selv om ordinære customs også har blitt levert med nikkel hardware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gitaren som er avbildet på den siden selges for den prisen, så er det et scoop for oss venstrehendte.

Men jeg har mailet butikken for å få vite hva de egentlig selger.

En LP Custom med chrome-farget hardware og sorte pickups ser jo unektelig mer "metal" ut enn med gull-hardware all over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.