Web Analytics
Jump to content

hjelp med jamvox.

v-amper
 Share

Recommended Posts

hei har hatt jamvox i 3 dager no. før eg bestilte lasta eg ned programmet fra vox sine sider. når eg fekk pakkka funka alt

fett. det er ett fantastisk program med mange programeringar. det med gitarspor fjerning har eg ikkje sett meg inni. men her er porblemet:

når eg skrur litt over halt begynner det å skurre eller tikke eller ka eg skal kalle det. dette skjedde ikkje første gangen eg kobla den til. men da hadde eg ikkje det høgt. må høgtalerene "spilles" inn. vil det gji seg etter noen uker? eller er det driveren som er noe med?

taker for svar

EDIT: viss det har noe å si så er tikkinga der om eg bruker headsett eller høgtalereane som er i jamvoxen.

Edited by v-amper

Skuring... hmm, har du vært på hjemmesiden deres og sett deg litt rundt? Tror der skal være en liten guide på hvordan å fjerne den. Husk at høytaleren kan si pang hvis du setter alt på fullt nivå. :P

Har selv bare opplevd denne lyden en gang, når jeg satt og dillet med hvor raskt JamVOXn skulle reagere, så.. Desverre hvis jeg ikke er til mye hjelp.

Skuring... hmm, har du vært på hjemmesiden deres og sett deg litt rundt? Tror der skal være en liten guide på hvordan å fjerne den. Husk at høytaleren kan si pang hvis du setter alt på fullt nivå. :P

Har selv bare opplevd denne lyden en gang, når jeg satt og dillet med hvor raskt JamVOXn skulle reagere, så.. Desverre hvis jeg ikke er til mye hjelp.

hehe. ja , eg har sjekka. men eg satt å skrudde litt istad på softwaren.

det haddde seg sånn at på mixer var pan satt på fult så den fekk 6.0 db. så det blei for mye for den. men nå funker den helt fint.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...