Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hjelp med jamvox.


v-amper

Anbefalte innlegg

hei har hatt jamvox i 3 dager no. før eg bestilte lasta eg ned programmet fra vox sine sider. når eg fekk pakkka funka alt

fett. det er ett fantastisk program med mange programeringar. det med gitarspor fjerning har eg ikkje sett meg inni. men her er porblemet:

når eg skrur litt over halt begynner det å skurre eller tikke eller ka eg skal kalle det. dette skjedde ikkje første gangen eg kobla den til. men da hadde eg ikkje det høgt. må høgtalerene "spilles" inn. vil det gji seg etter noen uker? eller er det driveren som er noe med?

taker for svar

EDIT: viss det har noe å si så er tikkinga der om eg bruker headsett eller høgtalereane som er i jamvoxen.

Endret av v-amper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuring... hmm, har du vært på hjemmesiden deres og sett deg litt rundt? Tror der skal være en liten guide på hvordan å fjerne den. Husk at høytaleren kan si pang hvis du setter alt på fullt nivå. :P

Har selv bare opplevd denne lyden en gang, når jeg satt og dillet med hvor raskt JamVOXn skulle reagere, så.. Desverre hvis jeg ikke er til mye hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuring... hmm, har du vært på hjemmesiden deres og sett deg litt rundt? Tror der skal være en liten guide på hvordan å fjerne den. Husk at høytaleren kan si pang hvis du setter alt på fullt nivå. :P

Har selv bare opplevd denne lyden en gang, når jeg satt og dillet med hvor raskt JamVOXn skulle reagere, så.. Desverre hvis jeg ikke er til mye hjelp.

hehe. ja , eg har sjekka. men eg satt å skrudde litt istad på softwaren.

det haddde seg sånn at på mixer var pan satt på fult så den fekk 6.0 db. så det blei for mye for den. men nå funker den helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.