Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Simpel låt, akustisk med vokal


Cyberpunk

Anbefalte innlegg

Hei ppz! Jeg kjeder meg i de sene nattetimer, så kan like så godt vise noe jeg gjorde i kveld. Følte meg litt kreativ i dag, på den rolige måten. Snekret da sammen en greit snåp innspilling av en ide jeg hadde hatt litt i hodet i det siste.

Vokalen ble tatt på første take, kun på improvisasjon (teksten hadde jeg fra før av). Jeg har minimal erfaring med synging, så det låter litt falskt her og der. Har prøvd å mikse litt, men fant ut et par timer etterpå at det hørtes kanskje forskjellig ut da jeg byttet fra headset til høytalere.

Det er en kort sang, men regner med at ideen og lyden blir formidlet. Jeg har hørt gjennom den et par ganger, og har en del ting jeg skal endre på.

http://bragec.net/src/musikk/thesun.mp3

Sangen heter for øyeblikket "we all saw the sun".

Så.. slakt meg!

Endret av Cyberpunk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noen deler jeg likte i sangen, men siden det er mest vinkling på vokalen og det er den som er fremhevet (selvfølgelig oftest, men spesielt her) så ville jeg jobbet litt med den. Var egentlig kult med klangen, selvom det nesten høres ut som i det meste laget. Du sa jo selv du tok vokalen på first take, så ville tatt opp noen par ganger til, jobbet litt med det :) men ikke så altfor værst. Kan bli noe kult det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg skikkelig godt. Fikk faktisk litt frysninger! Som du sier, kan du jobbe litt med vokalen. Den er litt lite "stødig" om du skjønner. Men det det er ikke store saker, og det ødelegger ikke for de flotte harmoniene du har lagd her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.