Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aria pro 2 rs-x70


ollis

Anbefalte innlegg

Hei, en venn av meg har en aria pro 2 rs x70.

Ganske bra gitar, som jeg kanskje har tenkt å kjøpe. Spørsmålet er bare hvor mye kan den være verdt?

Det meste av elektronikken virker bra, kun noe småpuss må kan kanskje til.

- John Olavz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg egentlig ingen kan gi deg et veldig godt svar på. Dette er ikke ekstremt ettertraktede gitarer, og det eksisterer ikke en haug av de. Det er derfor lite å sammenligne med. Jeg tror bare rett og slett du må avgjøre hvor mye du er villig til å betale for gitaren med tanke på hvor godt instrumentet egentlig er. Aria lagde en hel del gode gitarer, men omtrent ingen av de ligger sånn kjempehøyt i pris på bruktmarkedet. Så mye vet jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nokk rett i det. Men mener den er kraftig underpriset rx70en. Kunne godt hamstret noen av de om de var å oppdrive (Billig). Så sant halsen er rett og fin er det bare å kjøpe om prisen er rett.

E-bay er titt og ofte full av "ukurante" gitarer til en latterlig lav pris. De fleste vil ha en "klassiker" eller noe som er mer "heavy"

En stund fikk du f.eks amerikanske Hamer'e som er å regne som noe av det beste som er laget i USA (hva angår håndtverk) for vekslepenger.

På 80 tallet fikk du kjøpt 50 og 60 talls perler fra Fender og Gibson for slikk og ingenting - alle viste jo at skikkelige gitarer hadde Floyd Rose og en hæpp finish, gjerne noe neon greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.