Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson er ikke FULLSTENDIG på bærtur


el_roffo

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gøy med forskjellig smak.. For min del sklir den rett inn i tråden over styggeste gitarer. Ser ut som noe man får kjøpt

på Toys`R`us :lol: Sikkert en fin planke, men ikke for alle... :rolleyes:

Må si meg litt enig her ass, den ser ikke no bra ut.. men kvaliteten er nok myyyyye bedre enn det utseende er :)

Foretrekker singelcut og 2 HB jeg når det gjelder Gibson :P

Men egentlig så er jeg fender man :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva med denne?

http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-Custom/Eric-Clapton-1960-Les-Paul.aspx

Hvor mange nesten kliss like varianter på LP trenger vi egentlig? Denne skal jo liksom være mest mulig lik LPen Clapton ble frastjålet i 1966, men er det egentlig noen som tror at Clapton husker noe som helst av 60-tallet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med forskjellig smak.. For min del sklir den rett inn i tråden over styggeste gitarer. Ser ut som noe man får kjøpt

på Toys`R`us :lol: Sikkert en fin planke, men ikke for alle... :rolleyes:

Enig.

Jeg dytter også denne over i tråden for stygge gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å påstå at Strat, LP eller Tele er stygge,

er det samme som å påstå at elektriske gitarer er stygge.

Småfjollete utsagn... Hadde det vært et annet merke enn Gibson som hadde sluppet ut denne vederstyggeligheten hadde den vært disset

hefra til helvete. Gitaren er i mine øyne butt ugly, all verdens mojo kan ikke rette opp dette..

Jeg liker både Strat og LP svært godt, men denne er og forblir en overpriset trefjøl....

Men bevares, gøy med forskjellig smak....

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfjollete utsagn... Hadde det vært et annet merke enn Gibson som hadde sluppet ut denne vederstyggeligheten hadde den vært disset

hefra til helvete. Gitaren er i mine øyne butt ugly, all verdens mojo kan ikke rette opp dette..

Jeg liker både Strat og LP svært godt, men denne er og forblir en overpriset trefjøl....

Men bevares, gøy med forskjellig smak....

Gitaren er et klassisk LP design fra '58. Fargen er en litt grell verson av det som den gangen het TV Yellow,

og som ble utviklet for at gitaren skulle syns godt på TV den gangen sendingene gikk i svart/hvitt.

Originale DC Juniorer eller Specials i TV Yellow er høyt prisa og veldig ettertraktede gitarer.

Du kan selvfølgelig få lov til å like Bugera, men ikke klassiske gitarkonstruksjoner som nesten alle andre gitarer bygger på.

Selv om det kanskje tenderer til å være en litt småfjollet smak.

Her er en original til salgs:

Les Paul Junior TV

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.